ya arkadaşlar doğru söylüyosunuz ben dediğim gibi kendim yuklemeden buraya koydum...sonra yukledim stadlar ekranda gozukuyo,,oyunularin isimleri gozukmuyo...maça girerkende atıyo.o yüzden daha iyi bir yama çıkarana kadar yüklemeseniz iyi olur.tekrardan herkesten tek tek özür diliyorum...