erhanerhanerhan karde 8 gun sonra cıkcak oyunun demosumun yamasımı yapılır bı kere verılen emege yazık yazdıklarını yazmadan once dusun bır bır degıl ıkı kere dusun
Roy Keane ya arkadaşlar yeri deil ama ben fm 08 için yama yapmayı istiyorum hatta türkçeleştirme çalışmalarına başlıcam oyunu alır almaz ama facepack nası yapıcam bi sölermisiniz dha dorusu resimleri nasıl bulucam arşivi olan varsa bana yardım edebilirmi ben 180*180 boyutunda ne logo bulabildim nde face sadece 20*18 küçükleri yapabildim bazı liglerin onlarıda tam bitmeden upload etmek istemedim yardımlarınızı bekliyorum....
Legend_Ghost_2307 Daha Oyun Çıkmadan Kimsenin Yardım Edeceğini Zannetmiyorum..08 de ßiraz Daha Değişik Ayarları Onları Çok İyi ßilenleri ßulman Lazım :)
Roy Keane beni yanlış anladınız ben sadece resim bulma konusunda yardım bekliyorum logo,forma,face vs yoksa yapıma oyun elime geçtiinde başlıcam öprendikten snra tbi:D