arkadaşlar oyunuyu tekrar yüklemenize ve pc ye format atmanıza gerek yok.ben de aynı sorunla boğuşuyordum ve biraz önce sorunu çözebildim.
ilk olarak kendimize yeni bir kullanıcı oluşturuyoruz.indirdiğimiz demoyu bu yeni kullanıcı üzerinden kuruyoruz.Kurarken güvenlik duvarını,virüs programınızı vs. kapatıyoruz( bi alakası varmıdır bilemem ama ben ineternet bağlantımıda kesmiştim) sonra oyunu sorunsuz kurabilirsiniz. bu arada kurarkende c:/program files/pes2008 demo yerine direk c:/pes2008 demo olarak kurdum.
ben böyle yükleyebildim.umarım sizinde işinize yarar.