Ya arkadaşlar bu pes demosu sistemi berbat etti benim. Oyun kasınca delirip ne kadar farklı konfigürasyon varsa denedim; ekran kartı ayarlarını değiştirdim, tercihlerimi kalite yerine performans olarak ayarladım, C'yi temizledim, gereksiz ne varsa sildim. Olmayınca ekran kartına yeni sürücü yükledim. Gene kasınca demoyu silip yeniden yükledim. Olmadı bir türlü..
Nerdeyse format atacaktım, çareyi demoyu uninstall etmekte buldum. Birçok arkadaşım demonun kastığını söyledi. Herkesin mi sistemi mi yetersiz sanki!?
Bence full oyunda sorun çıkmaz. Çünkü sonuçta pes6 'yı herşey full oynuyorum sorunsuz ki bu oyunun tavsiye edilen sistem özellikleri pes 2008 le hemen hemen aynı. Artık gözlerimiz 26 Ekim'de...