Arkadaşlar şuanlık bu face daha önce PS2 için yatığım bir teknikle yaptım Yani uygun bir yüz modelini seçiyorsunuz ve Kullanacağın resmin burnu burna gözü göze ağzı ağza vs gibi denk getirmeye çalışarak yapılan bir tekniktir. Oldukça zor ve sıkıntılıdır bu nedenle zaten ps2'de çok az face yapıldı. Önemli olan doğru modeli bulmaktır. Ama alex facesi güzel oldu diyebilirim ama pes 2008 demo edit bölümü olmadığında ronaldo üzerine koydum ronaldo biraz kilolu olduğunda benzeme sorun belirmiştir:) Ama ne olursa olsun face yapılabilir.