dostum ben orjinal ps2 aldım.güzel ama pc için yapılan demoda seyirciler glakson çalıyordu.burda çalmıyor.nedenini bilen arkadaş varsa cevap yazarsa sevinirim.çünkü glakson ayrı bir heyecen katıyordu oyuna.biraz zorlaşmış oyun.çimler fifa07 ye göre daha iyi.birde ps2 de nasıl online oynayabilrim dostum.yardımcı olurmusun.ben bir türlü ayarlayamadım.