gazibozkurt selam ben we9'u ilk kez oynuyorum hoşoma gitti ama bir türlü kontrol tuşlarını bulamadım iyi bilin bir arkadaş yardım ederse çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim. GAZİBOZKURT
Forza Karakartal Orjinal Mesajı Yazan: pesbjk w- uzun pas s kısa pas d sut atıyo a orta kaldırıyor e koşuyor q adam değiştiriyor hayır onu sen değiştirmişin normali: w-ara pas x-kısa pas a-şut e-koşu d-orta - q adam ama sen button configuration'dan değiştirebilirsin...
king_of_elvan oyunu kurunca settings diye bir dosya çıkıyo oyunun kurulu olduğu yerde ordan player e gel istedğin tuşu istedğin harfe ayarla