Orjinal Mesajı Yazan: Elik
Orjinal Mesajı Yazan: timociwo
Aha bi tane daha attım;
">
Olayı çözdün sanırım ;)
keşke çözmez olaydım olayı :D
bugüne kadar hiç kornerden gol atamamış birisi 2 gol birden atıyorsa oynanabilirliğin düştüğü hali siz düşünün Fifa ya doğru bir kayma var PES 2008 le beraber. Şutlara da uyuz oldum sanki hep aynı şutu çekiyoruz. Kaleciler zaten her topu içeri alıyor.