arkadaşım konu donanımla ilgili..benim ramim 512 mb 667 mhz ekran kartım asus 256mb ax550.. hiç bir sorun yok..arkadaşımın ise 256 mb palit ekran kartı ve 1 gb ram i var..donma oluyor..özellikle replay lerde..
iyi oyunlar.
bu oyunda en önemli şey ekran kartı..