fifa 08 i rip halinde netten yükledim fakat oyun kurulduktan sonra "fifa 0 is not correctly installed.please reinstall" diyor. birkaç defa silip yükledim fakat düzelmedi. d3dx9_27.dll dosyasını oyunun kurulu olduğu dizine attım gene olmadı. sorun acaba rip olduğu registry entyrsi girmemiş olabilir mi? bilgisayarında yüklü olan arkadaşlar registrylerinde fifa 08 le ilgili neler var bakıp yardımcı olabilirler mi ?