crdsa http://www.youtube.com/v/7qQRqwv-mvk>http://www.youtube.com/v/7qQRqwv-mvk type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Gollerde ceza sahasının hep kalabalık olması ilgimi çekti.
gkmentuna ben bu maça 1 oynadım diye 4-4 bitti, biliyorum:@ ben oynamasaydım 1-0 ' da kalırdı..bu macla yatmıştı kuponum deli olmuştum.ben oynadım diye maç basket maçına döndü:D