beğenmeyen oynamaz. en iyi en zevki oyunudur fifanın. bilgisayarda sadece oyun oynamayı bilen kişilerin yorumları bellidir. aa bu oyun iğreeenç der garanti.. .alıştık bunlara..
pes'Te güzel oyun ..
>>>> Hepsinin Tadı Ayrı>>>>>
fifa'da güzel oyun
Oynayışı farklı. zevk kattığı yerler ayrı.. sanki pes ücret veriyor fifa ücret veriyor size.. bırkaın tartışmayı . her seride bıktırdınız. 2 sinede büyük emek harcanıyor oyunların. çok kolay sanıyorsunuz geliştirmeyi..
aa garfikleri kötü diyosunuz.. daha bu halinle pcleri kaldırmayan arkadaşlar var. zar zor emeğinle pc sini almış . oyun oynamaya çalışıyor..
bu haline dua edin . azınla yetinmeyen çoğunu bulamazmış ..
herkes mevcut bütçeye göre üretilen bu oyuna teşekkür edeceğinize hakaret yağdırıyorsunuz.
cidden sıktınız.
pes2008 zevkiini bilgisayarı düşük olan arkadaşlar göremeyecek.çünkü siz gibi tuzu kuru dğeil herkes. bende oynaırm 2 sini ama kısıtlı bütçesi olan arkadaşlarıda düşünürüm.
Ea'Ye ben teşekkür ediyorum. Emek harcanmış bu oyuna.. Her bütçeyede uygun yapmış ..
isteyen atını sürsün. Tuzu kurularda beğenmemeye devam etsin .
Hadi eywallah.