ilginç ya.. amd 64 3200 1.5 ram, x1600pro ekran kartı 1024 768 de kasıyor cogu zaman high ayarlarda, fraps kurup baktım fps ye 30 civarı cok nadir 60 a cıkıyor ( o da boş alanlarda), medium yaptım denedim yine 30 civarı.. forumda bi yerlerde okumuştum, 60 fps ile oynuyormuş sanırım çoğu kişi.. bunun nedeni ne olabilir halen cozebilmiş değilim. format, yeni sürücü vb denedim. ama işe yaramadı..