alfredhickorkmaz http://playscope.com/layout.php?&&medias=Screenshots&cnt=15777&page=8 nOT.Lincoln tam bir hayal kırıklığı
03Gs1905 Lincoln'e Linderoth'a Tomas'a(Hönk ne işi var hala) Song'a özel face yapılmamış.Ferhat Öztorun 35-40 yaşlarında gibi gözüküyor.. :D Eksik çokk :D
Bart Simpson allahim ya ümit,lincoln,tomas? (tomasin ne isi var daha galatasaray?) hepsi berbat edit: linderoth dahil
playaanil Galatasarayin btütn Oyuncularini yapacaklari yoktu herhalde ama yine Lincolnü daha güzel yapabilirlerdi daha fazla özen göstermeliler zaten Sonag felan tomas onlar zaten Oyunda hep olan baska takimlardada cikan Standart faceler
kerimalkus baktımda bazı oyuncuların facesi çok sıradan ve ahmak olmuş.bu gs resimlerinden önce de bjk resimlei var onlarda aynı
suptortion aman yaa tartışçak başka şey mi yok ..amma abarttınız yaa...PES e laf yok. önemli olan oynanabilirlik...yaparız ger kalanını....
kerimalkus Orjinal Mesajı Yazan: suptortion aman yaa tartışçak başka şey mi yok ..amma abarttınız yaa...PES e laf yok. önemli olan oynanabilirlik...yaparız ger kalanını.... haklısın aslında...
alfredhickorkmaz Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Başlık düzenlendi. Forum kurallarına biraz daha dikkat ediniz. teşekkürler arkadaşım bi daha olmaz
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: alexander Bunlar kim arkadaşlar ???? :D:D bilmem tanıyamadınmı :rolleyes:
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon forma yanlış :) yaka hatalı :) yakanın tamamı sarı olmalı :rolleyes: helal sana