Merhaba arkadaşlar.Sisteminiz iyi ise ve oyundan tam performans alamayıp pc niz kasıyorsa sizler için yeni ayar dosyası hazırladım.Ben de dahil forumda bu tip sorunla karşılaşan çok insan var.İşte size yeni performansı yükseltecek yeni ayarlar;
http://rapidshare.com/files/59962080/cfg_pc_h.ini
http://rapidshare.com/files/59961601/locale.ini
Şimdi bunları indriyorsunuz ve arkasından ilk dosyayı yani cfg ini dosyasını fifa 08\data\cmn\be klasörü içine atacaksınız.Locale ini dosyasını da direk fifa 08 in içine atacaksınız.Yalnız sistem iyi değilse mutlaka derinlik efektini kapatmalısınız.Böylece oyundan daha yüksek randıman alabilirsiniz.Diğerleri içinse zaten replaylerde ve ara videolarda derinlik efekti açıkken donma yapmıyorsa gönül rahatlıyla yine aynı şekilde yapmış olduğum ayarlarla daha akıcı oynayabilirsiniz.Oyunun kendi cfg ayarlarından render rate mode kısmını 2 ye düşürün(Benim yaptğım ayarlara dokunmayın).Bir de ekran kartınızın 3d ayarlarını dengede tutun daha rahat sonuç alabilmek için.Hepsi bu kadar.İyi ya da kötü fikirlerinizi bu ayarları oyuna uyarladıktan sonra belirtirseniz sevinirim.