ikiside güzel ben ikisinide yükledim ilk 07-08 paketi oynadım sonra digerini yükledim ikiside güzel ama the proda sorun var spiker sorunu spiker yok oyun oytnarken zevk vermiyo ama transferler felan mükemmel herkes yeni takımalrın 12.08.07 tarihine kadar hepsi yapılmıs sadece nonda romada geri kalan herkes tamam bütün takımlarda artık sana kalmıs hangisini yüklersen ben ikisinide oyna derim yazıların hepsi türkce menejerde cok ii oluyo hepsini anlayabiliyon the proda böle 07-08 yarısı türkce