venomtrk http://www.youtube.com/v/l0U59c5TuvQ>http://www.youtube.com/v/l0U59c5TuvQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Oyunda ofsayt vuruşunu kullanmam gerekirken bakın noluyor, böyle bug yok :)
95_kaan_45 Orjinal Mesajı Yazan: venomtrk http://www.youtube.com/v/l0U59c5TuvQ>http://www.youtube.com/v/l0U59c5TuvQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Oyunda ofsayt vuruşunu kullanmam gerekirken bakın noluyor, böyle bug yok :) vallahi adam geçirmiş golü gerçekde bu hareket kımızı oluyoo bir hafda sonraa ea ya mesaj yağar onun için yama yaparlar yakında
venomtrk cidden arkadaşlar çok şaşırdım kariyer modda oynarken böyle bişi oldu , sadece bu olsa neyse ciddi yapay zeka sorunları var
burak4491 bende oyuncu değişmişdim sonra rakip kaleci aut atışı kullandı bakdım sadece benim oyuncular var sahada bide rakip kaleci sonra gol attım pozisyondan sonra tüm futbolcular geri çıktılar sahaya
suptortion Orjinal Mesajı Yazan: hayri_dizdar fifa orjinal değilse öyle sorunlar çıkar Orjinal olup olmamasıyla alakası yok... EĞER OYUN FIFA İSE ÖYLE SORUNLAR ÇIKAR.....ZAVALLI FIFA!!
aleemania ulusoy istifa :p olur böle şeyler turkcell super ligde :D şaka bi yana ilginç görüntü olmuş..
fabricante Orjinal Mesajı Yazan: yagiz_b ne bugu olm fenerle oynuon doal tabi ulusoy istifa bide unutma kalede volkan vardır mutlaka :)) baksana topa kayarak müdahale etmeye çalışıyor