Arkadaşlar oyun 7.00 veritabanında oynuyorum.Üzerine update falan kurmadım.
Takımda yabancı oyuncu alabilmek için bir kaç oyuncuyu gönderdim.
Gönderdiklerim:
Tomas
Song
Hasan kabze
Volkan Bekci
Aldıklarım:
Cardenas
Fernando Gago
Serkan Gedik
Aydin toscalı
Yakında inamoto ve mondragonu da göndericem.Sizlerden istediğim Bana bitiriciliği yüksek cok fazla gol atan,bir oyuncu önermeniz.Fiyatı 10milyon euro civarı olabilir.İlerde cok pahalıya satabileyim.Birde bu aldıgım oyuncular hakkında yorumda bulunursanız sevinirim,eğer beğenmezseniz bunlarıda satabilirim.Oyunu pek bilmiyorum o yüzden sizlerden yardım bekliyorum.Umarım bana yardımcı olursunuz.Sizlerin deneyiminize ihtiyacım var.Hepinize iyi geceler...