larenks **Arkadaşlar fifa 08 iinternetten rip li olarak indirdim ama spiker yok spiker lazım ingiliz spiker de olur Türk spikerde yardımlarınızı bekliyorum**
larenks http://rapidshare.com/files/59814952/SP1KER.F1F4.08.WWW.FoRuMSKANDAL.COM.part1.rar http://rapidshare.com/files/59827071/SP1KER.F1F4.08.WWW.FoRuMSKANDAL.COM.part2.rar http://rapidshare.com/files/59838944/SP1KER.F1F4.08.WWW.FoRuMSKANDAL.COM.part3.rar şifre http://rapidshare.com/files/59377882/sifre.txt buyrun ben buldum hayırlı olsun spikersizlere
yoktur Orjinal Mesajı Yazan: feyyaz_bjk orjinal almamanın sonu :) Zaten arkadaşımız hariç herkes orjinal kullanıyo.Zaten asgari ücret 50000000 ytl ama üşenip orjinal almıyoruz.
larenks **istesem alırım ama maalesef bulunduğum yere merkez uzakta anladınmı arkadaşım benim şuan okulum kapalı bu pazartesi açılacak evde tek olduğum için işimin adı ne dedim 1 saat te oyunu indirdim 2 saat yol tepeceğime 1 saat evimde oturup indiririm daha iyi bilip bilmeden cevap yazma ok ?**
larenks **ben o yorumu görmemezlikten geldim zaten sende gelme bırak kendi düşüncesi ne bilsin benim evim şehir merkezine uzakta olduğunu ** ayrıca yanlış anlama olmuş özür dilerim kardeşim
buzada_m spiker dosyası fifa 08 in mi gerçekten 07 nin falan değildir umarım indirmeyi düşünüyorum indiren birisi yorum yazarsa sevinirim :)
gs_37 indirecem bende ama arkadaşın söylediği gibi part1 bozuk veya kırık onu bir tamir edersek onarırsak aynı zamanda şifreyide iyi olur şimdiden sağol:):):):)