PetRe evet arkadaşlar nba 08 bugunden itibaren torrentlere düşmüş bulunmakta.oyunun boyutu 2.250 gb NBA Live 08 2250 Mb - PC
Kral_Fifa Orjinal Mesajı Yazan: Lionard_ evet arkadaşlar nba 08 bugunden itibaren torrentlere düşmüş bulunmakta.oyunun boyutu 2.250 gb NBA Live 08 2250 Mb - PC KANIT ???:o
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG Orjinal Mesajı Yazan: Lionard_ evet arkadaşlar nba 08 bugunden itibaren torrentlere düşmüş bulunmakta.oyunun boyutu 2.250 gb NBA Live 08 2250 Mb - PC KANIT ???:o oyun torrentlerde.torrent linki vermek yasak o yüzden veremiyorum
Venom Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG INSLANLARI KANDIRMAYIN OYUN DAHA CIKMADI !!!! EA Sports'un sitesi diyor ki: EA’S NBA LIVE 08 is in Stores Everywhere Today
Kral_Fifa Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG INSLANLARI KANDIRMAYIN OYUN DAHA CIKMADI !!!! EA Sports'un sitesi diyor ki: EA’S NBA LIVE 08 is in Stores Everywhere Today PS2 icin cikti.....:mad:
_TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG INSLANLARI KANDIRMAYIN OYUN DAHA CIKMADI !!!! EA Sports'un sitesi diyor ki: EA’S NBA LIVE 08 is in Stores Everywhere Today PS2 icin cikti.....:mad: Ne bu şiddet bu celal derler adama sakin ol bakayım
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG INSLANLARI KANDIRMAYIN OYUN DAHA CIKMADI !!!! oyun çıktı pc versiyonu arkadaşım.kimseyi kandırmıoz:rolleyes:
bandobras 2 ekimde oyun çıkdı doğruda oyun next-gen grafiklerlemi pcde? benim bildiğim eski grafikler
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: Lionard_ evet arkadaşlar nba 08 bugunden itibaren torrentlere düşmüş bulunmakta.oyunun boyutu 2.250 gb NBA Live 08 2250 Mb - PC Madem öle koy bakam çıtırından iki görüntü gözlerimiz şenlensin . yoksa indirmedinmi :D
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG NEDEN ANLAMIYORSUNUZ OYUN PS2 ICIN CIKTI !!!:mad: Süpersin bab :D
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG Orjinal Mesajı Yazan: Lionard_ evet arkadaşlar nba 08 bugunden itibaren torrentlere düşmüş bulunmakta.oyunun boyutu 2.250 gb NBA Live 08 2250 Mb - PC KANIT ???:o Yine Süpersin Bab :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: SCREAM_BG NEDEN ANLAMIYORSUNUZ OYUN PS2 ICIN CIKTI !!!:mad: harikasın ya:D