arkadaslar bır sorunum var Be a Pro-Co-op Season tarzı oynamak ıstıyorum kardesım ve ben yalnız kardesım karakterını yapıyor sıra bnde bende yapıcam ama olmuyor aynı takımlarda 2 charekter olmaz dıe dusundum Lıverpolda yaptım oda olmadı Be a Pro-Co-op Season
tarzında ıkı karektr ve 2 ayrı porfılde oynamayı denıyorum olmuyor yardımlarınız beklyıorum sımddıden tesekkrler