Neo Orjinal Mesajı Yazan: carril arkadaşlar fifa 09 ile logitech rumplepad 2 uyar mı... Uyar. O uymayacakda ne uyacak ;)
carril Orjinal Mesajı Yazan: Neo Orjinal Mesajı Yazan: carril arkadaşlar fifa 09 ile logitech rumplepad 2 uyar mı... Uyar. O uymayacakda ne uyacak ;) teşekkürler üstadım
metot18 arkadaşlar yardım benim kontorland kt-2082t morka gamepadim var ama fifa 09 da görmüyor ne yapmam lazım yardım edermisiniz.
chiamo http://fifa2008.wordpress.com/2007/10/06/pc-generic-gamepad-fix-right-analog-stick/ bu sitedeki dosyayı belgelerim/fifa08/user daki dosyala degistir o zaman olur
pichoscosama Fifa 2008 joystick'imi hiç görmüyor. Bu joystick ile NFS, PES, Flight Simulator oynadım. Alet çalışıyor. Çözüm var mı?
kahveci222 ya arkadaslar ben dediinizi yapmaya calistim ama olmuo regetid e giriyorum buluyom benim joystick i ama oraya resimdeki gibi ya da baska birsey yazilmio hata verio bisey yazamazsiniz dio yardim lütfen
egosty630 valla bende de joystick var ama hiç bi sorun olmadı bi de benimki bilindik bi markada değil