mawice ya arkadaşalar hangi odalarda oluyosunuz hep ecnebilerle oynuyoruz. bide maçtan önce sakın kaçma diyolar kendileri kaçıyolar deli oluyorum :S bi yerde toplansakya
212121sago Sadece-fifa2008 şifre:123 hamachi ağıdır herkesi bekleriz ama sadece fifa 2008 olmalı kendine güvenen herkes gelsin boyunun ölçüsünü vereyim onlara
FerhandoRonaldo7 Fifa 08 Online Nick: FerhandoRonaldo Bağlantı hızı: 1024 k Yaşadığı Şehir: Eskişehir
FerhandoRonaldo7 Sadece-fifa2008 şifre:123 hamachi ağıdır herkesi bekleriz ama sadece fifa 2008 olmalı kendine güvenen herkes gelsin boyunun ölçüsünü vereyim onlara yemin et xDxD arkadaşlar ben bu adamı 15-0 yıktım real madridle bea xDxD GSCimbomda yazmaya devam et xD