Herkeze selam..
Bu akşam büyük bir hevesle PES2008 i aldım ve bilgisayarımöa yükledim.. Ancak setup ı açarken sistemin
minimum yeterlilikte olmadıgı gibi bir sorun veriyor..
Setupdan sonra oyuna girmeye çalışırken yine ekran kartı ile ilgili minimum yeterlilik yok diyor.
Bilgisayarım p2 ,1GB ram ,256 mgb ekran kartı var..
Acaba oyunda bi sorun mu var yoksa gerçekten çok yüksek kapasite mi istiyor.. Tamam bilgisayarım işlemcisi çok
düşük ancak o kadar da sorun olacagını düşünmüyordum..
ACİL olarak yardım ederseniz çok sevinirim lakin oyun içimde patladı delirdim.