hadi kendi acemiliğinide oyuna yüklesin arkadaş, bikaç kişi desteklesin ve buda fifanın bir hatası olsun. gerçekten çamurcu zihniyetten ne zaman vazgeçecek birileri bilmiyorum. :rolleyes: arkadaşım kaleci kontrol tuşları var onlarla sağı kapat. olmadı mı? (sanmıyorum ama) işi kaleciye bırakma o zaman. defanstayken daha sağ taraftan geçirtme. gene başaramadıysan, sağdan her gelişlerinde gol atıyolarsa, o zaman amatörde oyna ne diyim :D