tvden video yada resim alamıyorum o yüzden koyamadım malesef resim :(
ama linklere bakıyorum bi yerlerde görürsem mutlaka eklerim buraya
Şimdi şu kadarını söyliyimki felaket zor PS2 de Fifa 2008 şutlar çok zor yön tuşlarını kaleye yöneltmen gerekio mutlaka
yoksa dağlara taşlara gidiyo top eğer çizgiyi yarıya kadar doldurup vurursan kaleci kesinlikle kurtarıyo topu hiç kaçarı yok.
ama imleci tamamına yakın doldurmaya gayret edersen gol olma şansı çok yüksel kalecinin refleksi zayıflıyo o zaman
ara pas hızını (havadan yada yerden) sen ayarlıyosun çok basarsan hızlı atıyo az basarsan yavaş atıyo topu
bir modda komple defansı yada orda sahayı yada forvet hattını yönete biliyosun diğer modda bi adam yaratıyosun ve yapabilrsen yıldız yapmaya çalışyosun :)
sadece gs nin tezauratı var.diğer türk takılarının yok formalar şuanda güncel formalar nasılsa öle ne eksik ne fazla
oyun güzel bi oyun bence hareketleri bulduğunuz zaman nasıl yapıldığını mutlaka yazın arkadaşlar :)