campeone1907 Kitserver 7.0.0a (57 K) http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1481/Kitserver-7.0.0a Dosyanın içinde nasıl yapıldığı anlatılmaktadır...Yapmamız gereken tek sey indirdigimiz kitserver dosyasını oyunun demosunun bulundugu klsaöre atmak ve setup yapmak...
yusuf_3336 Abiler ben şimdi NDIVIA Geforce2 ti 64MB ekran Kartıyla oynabilirmiyim? yada nasıl oynayabilirim
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: yusuf_3336 Abiler ben şimdi NDIVIA Geforce2 ti 64MB ekran Kartıyla oynabilirmiyim? yada nasıl oynayabilirim Asla oynayamassın
campeone1907 Orjinal Mesajı Yazan: Arda666 arkadaşlar bu neyi düzeltiyo çünkü demodaki bütün takımlar lisanlı top stadyum fln mı? arda bu birşeyi düzeltiyo diyemeyiz sadece oyunda birden çok kişiyle oynamamıza izin veriyor
Mrt20 Arkadaşlar benim ekran kartı 256 atı 9600 demoyu indirdim oyunda hiç donmuyo ama replayda donuyo neden ?
Black God Orjinal Mesajı Yazan: yusuf_3336 Abiler ben şimdi NDIVIA Geforce2 ti 64MB ekran Kartıyla oynabilirmiyim? yada nasıl oynayabilirim Pes 3 ü denesen belki...
lameKING Orjinal Mesajı Yazan: gtunga bi de yeni takımlar eklenirse orjinale gerek kalmicak :)) cok saol bencede puan cetvelinide kendimiz çizdikmi excelde tamamdir ... Bu iş :D heuaheah
erhan1453 Orjinal Mesajı Yazan: mert20 Arkadaşlar benim ekran kartı 256 atı 9600 demoyu indirdim oyunda hiç donmuyo ama replayda donuyo neden ? 800 600 u ayarla fuul screen yap donmaz ozaman bendede aynı sorun vardı halloldu
pasa_mahmut Orjinal Mesajı Yazan: campeone1907 Kitserver 7.0.0a (57 K) http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1481/Kitserver-7.0.0a Dosyanın içinde nasıl yapıldığı anlatılmaktadır...Yapmamız gereken tek sey indirdigimiz kitserver dosyasını oyunun demosunun bulundugu klsaöre atmak ve setup yapmak... kardeş yapıyorum ama birtürlü karşılıklı olarak oynuyamıyorum tek kişil oynanıyor hep nasıl yapcaz 2 kişi