ekran kartım ati radeon x800 512 mb ama yinede high secemiyom kafayı yicem napim yani 1gb lik ekran kartımı alıcam yuh artık...:):)
ya grafik işi olmamış eline sağlık yinede. acaba sağlam kitserver varmı başka bi tane bulsak bilen arkadaş olursa yayınlasın pls.
paylaşın,paylaşalım,paylaşsınlar...