memomemet arkadaşlar pes 2008 demo da kamera açısı sizce nasıl benim pek hoşuma gitmedi pes 6 da ben uzak versiyonunda oynuyordum acaba oyunun orjinalinde düzeltebilirmiyiz bu sorunu