ilker123 arkadaslr bende oyunu yuklerken boyle bı hta werdı sonuna geldı nedır bu plz yardım edın lutfen
foxsel İngilizcen varsa bu sayfayı incele http://support.microsoft.com/?kbid=321444 veya bunu indir windows installer 3.1 http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c&DisplayLang=tr olmazsa bunu indir Windows installer 2 http://download.microsoft.com/download/windowsinstaller/install/2.0/nt45/en-us/instmsiw.exe
canki bunlar hiç işe yaramadı ayriyeten load.dll hatasını çıkarttı ilki ikinci zaten çalışmadı başka yapılacak bişey yokmu arkadaşlar