Hakem hataları falan hikaye.
BJK Bu sene 3 kupadada en ufak başarı yakalayamaz. Yönetim Gitmedikçe.
Yönetimin kesinlikle gitmesi lazım bjk için gerçekten üzüldüğümü hissediyorum.. Bi takım bu kadar kısır gol ortalamasıyla oynayabilir mi ya ?? Gol atamıyor takım bi denizli maçı var gollü kaç senedir gol atamıyor takım.. teknik direktör değişti, tr liginde en iyi takımına hücum yaptıran adam getirildi hala aynı takımın felsefesi.. artık yönetimin değişmesi lazım bu böyle gitmez bence.
Takımına sonuna kadar güvenen varsa gerçekten söylesin şunu da anlam vereyim..