03Gs1905 Minik Bir Beşiktaşlı http://www.youtube.com/v/CceW0-58HtA>http://www.youtube.com/v/CceW0-58HtA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Yeni marşlar öğrenmiş.Süper ya.. :) http://www.youtube.com/v/CTXVjkKnIQQ>http://www.youtube.com/v/CTXVjkKnIQQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Meşhur Efe Bey.. :) 2 Video birden İlk dayı baskısı BJK'li yapma çabası ama beceremiyor. http://www.youtube.com/v/v5mSMY4eg-k>http://www.youtube.com/v/v5mSMY4eg-k type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Dayısı BJK'li yapmayı becerememiş ama genede kıramıyor arada.. :) http://www.youtube.com/v/ayoj4qMod30>http://www.youtube.com/v/ayoj4qMod30 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Niye FB'li yok diyen çıkmaz umarım bulamadım çünkü.. :)
Neo Hepsi çok güzel. 3.sü bi başka güzel :D Bende zamanında benim yeğenleri doğum günlerinde ikisinede forma alarak GS ye bağladım. Babaları hasta Trabzonsporlu çeviremedi ama :) Büyüğü geleceğin fifacısı korkulur ondan söyliyim. Beni bile 07 de zorluyodu :D
Elik Gürhan bey, sen video uzmanı mısın? Bu konuda doktora mı yaptın? Bu kadar çeşit çeşit ve her konuda iyi videoları nasıl bulup çıkarıp meşhur yapıyorsun? Sırrın nedir? Çok mu soru sordum :D
S n i p e r **Alın size fenerli :) Carlosun golunden sonra yüksek sese tepkisini gösterio çok tatlı maşallah :)** http://www.youtube.com/v/av_VFokyAP4>http://www.youtube.com/v/av_VFokyAP4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
03Gs1905 http://www.youtube.com/v/UEq0a1Az9TM>http://www.youtube.com/v/UEq0a1Az9TM type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Minik damladan Galatasaray tezharüatları