Madd.Dogg kardes fantasy formaya yorum yapmak hic real degil cunku yorum yapabilecek gerceklik tasimio guncel forma denersen hem olumlu hemde eksik yanlarini soyler herkes///
d.guenduez 2,5 Hafta sonra yeniden formalara devam:) Rizespor Evsahibi: http://img143.imageshack.us/img143/4025/rizezm9.jpg
d.guenduez Denizlispor ev sahibi: http://img229.imageshack.us/img229/6513/denzlav3.png Kasımpaşa Ev sahibi: http://img511.imageshack.us/img511/4932/kasmpaauy7.png yorumlarınızı bekliyorum eklemeye devam edicem :)
_M e E r t y z_ **Kasımpaşa forması çok güzel olmuş eline sağlık.Çaykur Rize ve Denizli ise pek olmamış.Özellikle Denizlispor forması baya kalitesiz.**
d.guenduez Konya ve Oftaş ta yaptım yorumlarınızı esirgemeyin ve hata varsa lütfen söleyin:) http://img130.imageshack.us/img130/7231/konyasporgh3.png http://img222.imageshack.us/img222/3883/oftajj7.png