Orjinal Mesajı Yazan: JSJ
Değerli arkadaşlar bence bu sene oyunun bütün keyfi kaçmış. Savunmaları kontatakla gafil avlayamıyosun. Adamın ayağındaki topu alamıyosun ama o gelip alıyo. Adamın önüne kayıyosun topu almak için adam sana takılıyo sarıkart görüyosun. rakip kaleciler panter bizimkiler tavuk olmuş. uzaktan şut atmak bi yana ceza sahası içinden bile kaleye dönemiyorsun. Açıkçası oyunu alalı 3 gün oldu ben kenara bıraktım. babalar gibi 07 ye döndüm. ancak başlıktananlaşılacağı gibi mesela fifa 08 in oyuncu databaselerini fifa 07 ye aktarabilirmiyiz. yani yeni kadrolar yeni oyuncular falan. bunu yapabilen varsa lütfen cevap yazsın. şimdiden teşekkür ederim..
Aslında yapay zeka düşük hala, Dikkat ettiysen 08 de peşini bırakmadan sürekli saldırıyor rakip. Kendi ceza alanı çizginden itibaren 4 lü defansınla kısa bir paslaşma yapıp rakip forvet ve ortasahasını üstüne çekip pas hatası yapmadan seri birşekilde topu, ortasaha daki adamına ulaştırınca, rakip defans çizgi halinde yakalanıyor ve öyle açıklar yakalıryorsun ki inanamassın. Q ve W tuşlarıyla sonuça çok rahat gidersin 08'i gözünde büyütüyorsun bence.