Atatürk Olimpiyat Stadı haaa. Adamlar CL finali oynandı diye yapıverdiler. Kapasitesi yüksek falan diye işte güzel bir stad diye koydular. Ama bakın Feldkamp ne diyor: "Olimpiyat Stadı resim çektirmek için harika bir stad. Ancak futbol adına aynı şeyi söyliyemicem." Sanırım telegolde ziya şengül söylemişti. "Yaw kardeşim orda kırılan rekorlar bile sayılmaz. düşünsene olimpiyat yapılıyor atlet kaleyi arkasına almış. 100 metreyi 7 saniyede koşar valla." Haklı burda ne olmipyatlar yapılır ne de maç yapılır. Adamlarda bunu anlamış. Sabredin 2 sene sonra Ali Sami Yen fifa'da olucak. Yüksek kapasiteli, modern mimari, açılır kapanır çatı. Dünyanın sayılı stadlarından biri Türkiye'ninde en iyi stadı olucak. 2 senede değil 1,5 sene sonra bitiyor ve artık fifa 2010'da görürsünzü bu stadyumu en geç fifa 2011 de :) hani ilk senesi fln diye koymazlar. :) Saraçoğluna gelince, tahminimce final oynandıktan sonra 2010'da fln onuda görebiliriz belki. Yani iki stadıda koyabilirler belkide. aynı yıl içinde :)