şimdi şöyle anlatayım,
Şuan FIFA 08 klasöründe, config.dat dosyası olması gerekiyor, bu dosya senin orjinal config dosyan. bu dosyayı yedekliyorsun.
sana korsan oyun config dosyası vereceğm. korsan ile oynayacağın zaman bu config dosyasını FIFA 08 klasörüne atacaksın, orjinal oynayacağın zaman, orjinal config dosyasını atacaksın.
http://rapidshare.com/files/59565922/korsan_config.rar
önce orjinal config dosyanı yedeklemeyi unutma.
korsan ile açınca, oyunda orjinal squad yapıcaksın,
orjinal ile açınca tekrar update squad yapacaksın.
edit : tanıdım seni Shinoda. ayrıca orjinal oyun aldığına çok sevindim :)