ozgur31 Arkadaşlar ve uzun süre beklediğimiz Fifa 08 çıktı çoğumuz aldık.Acaba SCN yönetimi bu sene turnuva yapacak mı yapacklarsa ne zaman?
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Neo Olucağı zaman haber vericez. Habip abi arkadaşlarla online deniyoruz.Multiplayerdan beceremedik bi türlü.Oyunda bişey var ya da pc lerimizde bi uyuşmazlık.connect olurken tuş takılıyo:confused: