Tahsin13 arkadaslar benn kotalı biri olarak büyük zorluklar çekerek pes 2008 demoyu indirdim 12 part rapid li olanını indirdim ama yükleyince hata veriyo lütfen yardım edin
Bart Simpson buraya tikla TIKLA sorna bunu indir yani Click here to go to the download of d3dx9_30.dll tikla sorna c/windows/system32 icine at iyi oyunlar :) not: böyle forum basliklari yazma yoksa konuyu kilitlerler
charlo arkadasım ben oyunu yuklerken bu hatayı verdıı. ben oyun yuklenmedıgını dusunurken oyunu yukledıgı klasore baktım oyun yuklenmıs. gırdım oynadım belkı sendede aynı sekılde olabılır..
alfredhickorkmaz Orjinal Mesajı Yazan: tahsin13 arkadaslar benn kotalı biri olarak büyük zorluklar çekerek pes 2008 demoyu indirdim 12 part rapid li olanını indirdim ama yükleyince hata veriyo lütfen yardım edin Arkadaşım bende 2 defa indirmiştim bi işe yaramıo indirdiğin dosyada sorun yok.Ancak format atınca geçti.Ben her türlü şeyi denemiştim sen zaman kaybetme die söylüyorum.Hemen format at..
Exvision Konu açarken kullandığınız başlığa özen gösterin. Forum kurallarına uygun ve içerik hakkında bilgi veren bir başlık olsun. **Şimdilik düzelttim.**