turkmad **Bunun İçin Bir Konu Açmaya Değer Mi :cool: Herkes Bir Oyun Alsa Örn;Ben PES 2008 İ Aldım Konu Açayım Ben Bu Oyunu Beğenmedim(TABİ OLMAZ BÖYLE ŞEY :))Gereksiz Konu Açmayalım Umarım Anlatabilmisimdir **
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: bLaCkBoY Bunun İçin Bir Konu Açmaya Değer Mi :cool: Herkes Bir Oyun Alsa Örn;Ben PES 2008 İ Aldım Konu Açayım Ben Bu Oyunu Beğenmedim(TABİ OLMAZ BÖYLE ŞEY :))Gereksiz Konu Açmayalım Umarım Anlatabilmisimdir Bu konu bu arkadasin yanilmiyorsam bu konu ile ilgili 4. konusu. :)
turkmad Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: bLaCkBoY Bunun İçin Bir Konu Açmaya Değer Mi :cool: Herkes Bir Oyun Alsa Örn;Ben PES 2008 İ Aldım Konu Açayım Ben Bu Oyunu Beğenmedim(TABİ OLMAZ BÖYLE ŞEY :))Gereksiz Konu Açmayalım Umarım Anlatabilmisimdir Bu konu bu arkadasin yanilmiyorsam bu konu ile ilgili 4. konusu. :) Bakırköye Yakın Oturuyor Herhalde:cool:
NeFaKo Orjinal Mesajı Yazan: koyufb fifa 08 i 5 ytlye aldım ve müthiş oyun müthiş oyun olduğu alanlar müthiş olduğunu biliyor zaten :D