Kardeşim sana Tavsiyem ana kartını deiştir 110 ytl sonrada 80-90 ytl ye pcı-ex 8400 ge force 256 mb lık ekran kartı al felaket brıysey ben oyle yaptım full ayarlarda bı gıdım bıle kasma yok ve bır ozleııg daha var ram 1 gb olursa ekran kartı 512 mba cıkıyor benımkı gıbı ;)
Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb
Bu ekran kartları lcd ekran için falan farklı oluyo mu ?
pcı-ex lı ekran kartı alırsan lcd monıtorlerde %100 daha super goruntuye sahıp oluroysun
Daha ayrııntılı bilgi için HeaveN7HeLL@hotmail.com adresini ekleyin...!!!