Arkadaşlar Fifa yı açtıktan sonra ekran kararıyo ve öyle kalıo,yani oyunu oynayamıyorum..Ekran Kartı yüzünden olduğunu biliyorum,peki bunun hiç çaresi yok mu FIFA MX serisini desteklemio diye oynayamıcak mıyım? 07 de desteklemiodu ama oyun açılıodu yinede...Yardımınızı bekliorum..