NeFaKo arkadaşlar hamachiyi kurdum nicknamemi felan yazdım açıldı ama ne ağ kurabiliyorum ne de ağa girebiliyorum önceden yoktu böyle nişey ağ adını yazıyom şifrreyi yazıyom bekliyor bi türlü girmiyor