Ay ne büyük bir hata :eek: vay vay vay... fifada bi takım lisanssız! olacak iş değil! Halbuki peste öylemi? Pes, baştan aşağı lisanslı oyunlarıyla bizi mest ediyor evet...
bir de şu yönden bakabilsek, oyunda hollanda milli takımı senelerdir yoktu. Varsada hep lisanssızdı. (99 sonrası için konuşuyorum.) Ama eminim bu duruma çamur atan kardeşlerimiz, constantinachelere, bosphorus fc'lere, ristu'lere gıklarını çıkartmazlar. neyse.
Dediğim gibi, yaklaşık 6 senedir yoktu sanırım hollanda milli takımı. şimdi lisanssızda olsa bir hollanda milli takımımız var :D herhalde bir problem olmasa lisanssız koymazlardı diye düşünüyorum ve bende bu durumu normal karşılıyorum :masumsmiley: :P