creation master la takım ve forma değiştiriyorum save diyorum bir uyarı msj ı geliyor. sonra fatbh build yapıyorum oyuna giriyorum ama herşey eskisi gibi. tek bir değişikliğe izin veriyor sadece formanın rengini değiştirebiliyorum. msn de felan yardım edebilirmisiniz.