arthas1907 oyun iyisi ile kötüsü ile bence gayet hoş olmuş.. bazı yenilikler de var.. değişmeyen eskikliklerde.. benim merak ettiğim.. Manager Mode da acaba CL ve Uefa oynayamıyor muyuz ki bu böyleyse çok kötü :(
derwoood bu kanıya nerden vardın acaba tabikide oynayabiliyoruz yoksa oynanmasaydı manager modun bi anlamıda kalmazdı... artı bide fifanın bi önceki versiyonlarında (06,07 gibi) oynanabiliyordu...
BrK YmnCi İlk sezon oynamaman normal. Çünkü ilk sezon o kupalara kalmaya hak kazanıyosun, sonraki sezonlarda eğer hak kazanırsan tabii ki oynayabiliyosun cl yada uefa hangisiyse. ama ilk sezon yok. barcelona olsak bile ilk sezon sadece ligdeyiz :D