**Millet be pro modu ronaldinho olmusum adam geçemiyorum.tek bildiğim shifte basmak onlada en son 2 sene önce çalım atılıodu galiba :D ya en basitinden nasıl adam geçerim nasıl sıyılırım 2 kişi arasından.özel hareketleri demiyorum sadece basit çalımlar kolaylarından...be pronun anlamdı çıkmıyor kardeşim gecenin bu saatinde sinirlendim :D**