Herkeze merhaba,
Bu yıl FM'e özellikle TFF 1. Lig'de olan eksiklikleri giderme ve düzeltme adına kapsamlı bir çalışma yapıldı ve Süper Lig'in ardından 1. Lig'in de gerçekçiliğe biraz daha yaklaşmasını sağlamaya çalıştık. Eksiklikler/hatalar tabii ki olacaktır. Bu eksikler ve hataların ileride ortadan kaldırılması için bir hata bankası oluşturulması ve bir sonraki sürümde bu hataların ortadan kaldırılması için çaba sarf etmek istiyoruz ve bu konuda gözlemlediğiniz sorunları bu konu altında yazmanızı rica ediyoruz.
Eleştirilerinizi seviyeli bir üslüp ile ve saldırı yapmadan gerçekleştirmenizi rica ediyoruz. Zaman zaman, ben ve araştırma'ya katkıda bulunan arkadaşlarımız bu konuya gelip sorularınızı, endişelerinizi yanıtlamaya çalışacaktır. Amacımızın daha iyi araştırılmış bir Türkiye veritabanı olduğunu tekrar belirtmek ve gözlemleyeceğiniz hataları/sorunları okumak için sabırsızlıkla bekliyorum.
Saygılar,
Murat
Not: Konuyu yanlış yere açtıysam adminlerden af diliyor ve doğru yere taşınılmasını rica ediyorum. Ayrıca ulaşım ve hata raporlamanın sabit bir konu olarak daha yararlı olacağını düşünürseniz, konuyu sabitlemenizden memnuniyet duyarım.