Merhaba
Ben Resmi Site Araştırma Görevlilerinden Coşkun Özdemir, Bildiğiniz gibi FM 2008 Demo bugun itibari ile çıktı. Bu sene elimizden geleni yapmaya çalıştık. Hiç birşey dört dörtlük değildir. O yüzden hataların olması doğal. Ve ileriki dönemlerde bu hataları en az indirmek istiyoruz. Sizinde gözünüze çarpan eksik ve hataları yönleri bizlerle paylaşmanızı istiyoruz.
Lütfen eleştirizlerinizde daha saygılı ve saldırı amaçlı değil yapacı olmasını temenni ediyoruz.Fırsat buldukça ben ve arkadaşlarım buraya gelerek sizlerin sorularınız karşısında yardımcı olacağız. Konuyu yanlış yere açtı isem, doğru yere taşınması görevli arkadaşlardan rica ediyorum.Eğer konuyu sabitlerseniz çok memnun oluruz.
Coşkun Özdemir