Arkadaşlar ben örneğin GS'yi İngiltere Ligine almak veya diğer güçlü takımları da alıp bir lig yaparak Manager Modda oynamak istiyorum. Ama bu takımlar olağan liglerinde de kalacaklar bozulma olmayacak. Bunu yapabileceğim herhangi bir db programı var mı, nasıl yapabilirim?