arkadaşlar fifa 2008 oynuyorum fifa 2007 gibi orjinal ayarlar yok ne biliyim adamlar kendileri oynuyor bi adam war top ona
gelirse ben onu yönlendire biliyorum fifa 2008 çok değişik geldi bana fifa 2007 nin yerini tutmuor lütfen orjinal ayarları
nasıl yapacağız bilen warsa yardım etsin.